
Zwroty
Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby przymierzyć buty i zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, prosimy pamiętaj, że zwracane obuwie nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być odesłane w oryginalnym pudełku, które zabezpiecza je przed zniszczeniem podczas dostawy.
Zwrot w siedzibie firmy
Możesz zwrócić buty w siedzibie naszej firmy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
Wysyłka
Możesz wysłać paczkę samodzielnie, na swój koszt na adres:
Firma PILCH,
Zebrzydowice 284B,
34-130 Zebrzydowice
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwrotu płatności dokonamy natychmiast po otrzymaniu towaru lub potwierdzenia jego wysłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, w jaki został kupiony. W przypadku płatności gotówką dokonamy zwrotu płatności przelewem na wskazane konto bankowe.
Reklamacje
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@plaro.pl lub listownie na adres: Firma PIL-POL, Zebrzydowice 284B, 34-130 Zebrzydowice w ciągu 14 dni od momentu ujawnienia się przyczyn reklamacji.
Prosimy o zamieszczenie informacji w tytule wiadomości e-mail lub na kopercie: „REKLAMACJA PLARO”
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji listownej,
- przedmiot reklamacji,
- przyczynę reklamacji (uzasadnienie).
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich doręczenia.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w sposób, w jaki została ona zgłoszona: na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej podany w reklamacji.