Zwroty i reklamacje

Zwroty

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby przymierzyć buty i zdecydować czy spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, prosimy pamiętaj, że zwracane obuwie nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być odesłane w oryginalnym pudełku, które zabezpiecza je przed zniszczeniem podczas dostawy.

Zwrot w siedzibie firmy

Możesz zwrócić buty w siedzibie naszej firmy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 po uprzednim telefonicznym umówieniu się.

Wysyłka

Możesz wysłać paczkę samodzielnie, na swój koszt na adres:
Firma PILCH,
Zebrzydowice 284B,
34-130 Zebrzydowice

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zwrotu płatności dokonamy natychmiast po otrzymaniu towaru lub potwierdzenia jego wysłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, w jaki został kupiony. W przypadku płatności gotówką dokonamy zwrotu płatności przelewem na wskazane konto bankowe.

 

Reklamacje

Reklamacji podlegają wady ukryte, powstałe z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem oraz prawidłowo konserwowanym.

Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużywanie się obuwia w tym ścieranie się spodów, w szczególności skórzanych

- subiektywne odczucie niewygody obuwia

- obuwie użytkowanie niewłaściwie, niezgodnie z przeznaczeniem lub pielęgnowanie niewłaściwie

- obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu

- obuwie uszkodzone mechanicznie (obicia, otarcia, rozerwania)

- plamy powstałe z przemoczenia obuwia

- uszkodzenie powłoki lakierniczej lub okaleczenie obcasa

- odbarwianie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych zgodnych z Polską Normą w tym zakresie

 

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@pratoshoes.pl lub listownie na adres: Firma PILCH, Zebrzydowice 284B, 34-130 Zebrzydowice w ciągu 14 dni od momentu ujawnienia się przyczyn reklamacji.

Prosimy o zamieszczenie informacji w tytule wiadomości e-mail lub na kopercie: „REKLAMACJA PRATO”

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:

  • imię i nazwisko,
  • adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji listownej,
  • przedmiot reklamacji,
  • przyczynę reklamacji (uzasadnienie).

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich doręczenia.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w sposób, w jaki została ona zgłoszona: na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej podany w reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl